Выберите категорию обращения:
Общие вопросы
Отчеты
Рейтинги
Мониторинговый отчёт
Диссертационные советы
Конкурсы
Ввод данных
Структура организаций
Аспирантура
Научное оборудование
Импорт педагогической нагрузки
Журналы и импакт-факторы
Тема обращения:
Описание проблемы:
Введите почтовый адрес:
ИСТИНА
Войти в систему
Регистрация
Интеллектуальная Система Тематического Исследования НАукометрических данных
Главная
Поиск
Статистика
О проекте
Помощь
В связи с техническими работами в центре обработки данных, часть прикреплённых файлов в настоящее время недоступна.
скрыть
Huttenlocher J.
Соавторы:
Васильева М.Д.
,
Waterfall H.
,
Hedges L.
,
Newcombe N.
,
Duffy S.
,
Shimpi P.M.
,
Vevea J.
,
Cymmerman E.
,
Klibanoff R.
,
Levine S.
,
Levine S.
,
Levine S.
,
Levine S.C.
показать полностью...
,
Lourenco S.
,
Lourenco S.F.
,
Solomon T.L.
,
Tamez P.A.
16 статей
Количество цитирований статей в журналах по данным Web of Science: 2189, Scopus: 2290
IstinaResearcherID (IRID): 28092623
Деятельность
Статьи в журналах
2015
Minding the gap: Children's difficulty conceptualizing spatial intervals as linear measurement units
Solomon T.L.
,
Vasilyeva M.
,
Huttenlocher J.
,
Levine S.C.
в журнале
Developmental Psychology
, издательство
American Psychological Association
(United States)
, том 51, № 11, с. 1564-1573
DOI
2010
Sources of variability in children’s language growth
Huttenlocher J.
,
Waterfall H.
,
Vasilyeva M.
,
Vevea J.
,
Hedges L.
в журнале
Cognitive Psychology
, издательство
Academic Press
(United States)
, том 61, с. 343-365
2008
Developing symbolic capacity one step at a time
Huttenlocher J.
,
Vasilyeva M.
,
Newcombe N.
,
Duffy S.
в журнале
Cognition
, издательство
Elsevier BV
(Netherlands)
, том 106, с. 1-12
2008
Emergence of syntax: Commonalities and differences across children
Vasilyeva M.
,
Waterfall H.
,
Huttenlocher J.
в журнале
Developmental Science
, издательство
Blackwell Publishing Inc.
(United Kingdom)
, том 11, № 84, с. 97-97
2007
Developmental changes in the use of absolute and relative information: The case of spatial extent
Vasilyeva M.
,
Duffy S.
,
Huttenlocher J.
в журнале
Journal of Cognition and Development
, издательство
Lawrence Erlbaum Associates Inc.
(United States)
, том 8, с. 455-471
2007
Syntactic priming in 3- and 4-year-old children: Evidence for abstract representations of transitive and dative forms
Shimpi P.M.
,
Gamez P.
,
Huttenlocher J.
,
Vasilyeva M.
в журнале
Developmental Psychology
, издательство
American Psychological Association
(United States)
, том 43, с. 1334-1346
2007
The varieties of speech to young children
Huttenlocher J.
,
Vasilyeva M.
,
Waterfall H.
,
Vevea J.
,
Hedges L.
в журнале
Developmental Psychology
, издательство
American Psychological Association
(United States)
, том 43, с. 1062-1083
2006
Effects of language intervention on syntactic skill levels of preschoolers
Vasilyeva M.
,
Huttenlocher J.
,
Waterfall H.
в журнале
Developmental Psychology
, издательство
American Psychological Association
(United States)
, том 42, с. 164-174
2006
Preschool children’s mathematical knowledge: The effect of teacher “math talk
Klibanoff R.
,
Levine S.
,
Huttenlocher J.
,
Vasilyeva M.
,
Hedges L.
в журнале
Developmental Psychology
, издательство
American Psychological Association
(United States)
, том 42, с. 59-69
2005
Socioeconomic status modifies the sex difference in spatial skill
Levine S.
,
Vasilyeva M.
,
Lourenco S.
,
Newcombe N.
,
Huttenlocher J.
в журнале
Psychological Science
, издательство
SAGE Publications
(United States)
, том 16, с. 841-845
2005
Toddlers’ representations of space: The role of viewer perspective
Lourenco S.F.
,
Huttenlocher J.
,
Vasilyeva M.
в журнале
Psychological Science
, издательство
SAGE Publications
(United States)
, том 16, с. 255-260
2004
Early development of scaling ability
Vasilyeva M.
,
Huttenlocher J.
в журнале
Developmental Psychology
, издательство
American Psychological Association
(United States)
, том 40, с. 682-690
2004
Syntactic priming in young children
Huttenlocher J.
,
Vasilyeva M.
,
Shimpi P.
в журнале
Journal of Memory and Language
, издательство
Academic Press
(United States)
, том 50, с. 182-195
2003
How toddlers represent enclosed spaces
Huttenlocher J.
,
Vasilyeva M.
в журнале
Cognitive Science
, издательство
Lawrence Erlbaum Associates Inc.
(United States)
, том 27, с. 749-766
2002
Language input and child syntax
Huttenlocher J.
,
Vasilyeva M.
,
Cymmerman E.
,
Levine S.
в журнале
Cognitive Psychology
, издательство
Academic Press
(United States)
, том 45, с. 337-374
1999
Spatial scaling in young children
Huttenlocher J.
,
Newcombe N.
,
Vasilyeva M.
в журнале
Psychological Science
, издательство
SAGE Publications
(United States)
, том 10, с. 393-398