特殊教育的形成与语义发展 FORMATION AND SEMANTIC DEVELOPMENT OF SPECIAL EDUCATIONстатья

Дата последнего поиска статьи во внешних источниках: 13 мая 2020 г.

Работа с статьей

Прикрепленные файлы


Имя Описание Имя файла Размер Добавлен
1. Scientific_research_of_the_SCO_countries_-_English_Report... Scientific_research_of_the_SCO_countries_-_English_Report... 5,4 МБ 18 апреля 2019 [RENATA]

[1] Тяньсюй Ч. 特殊教育的形成与语义发展 formation and semantic development of special education // Materials of the International Conference “Scientific research of the SCO countries: synergy and integration” - Reports in English. — Vol. 4 of Part 4 (March 11-12, 2019. Beijing, PRC). — Beijing, China, 2019. — P. 74–77. 由于创新,信息技术以及现代教育方法,技术和方法的引入,本文致力 于解决与社会迅速发展有关的特殊教育的紧迫问题。 然而,国家特殊教育体系发 展的所有当前趋势和矛盾都具有深刻的社会文化根源和明确的“历史时代”。 创 造现代特殊教育条件将确保每个具有发展特征的学生享有平等机会,并为他接受 优质教育创造最佳特殊条件。 The article is devoted to the urgent problem of special education in connection with the rapid development of society, thanks to innovations, information technologies and the introduction of modern methods of activities, techniques and approaches to education. However, all current trends and contradictions in the development of national special education systems have deep socio-cultural roots and a well-defined “historical age”. The creation of modern special educational conditions will ensure equal opportunities for each student with developmental characteristics and the creation of optimal special conditions for him to receive a quality education.

Публикация в формате сохранить в файл сохранить в файл сохранить в файл сохранить в файл сохранить в файл сохранить в файл скрыть