СОЦИАЛЬНО-ПЕДАГОГИЧЕСКОЕ ЗНАЧЕНИЕ ИГРЫстатья

Статья опубликована в журнале из перечня ВАК

Работа с статьей

Прикрепленные файлы


Имя Описание Имя файла Размер Добавлен
1. elibrary_35018117_66131570.pdf elibrary_35018117_66131570.pdf 2,1 МБ 2 сентября 2018 [RENATA]

[1] Фан М., Гасанова Р. Р. СОЦИАЛЬНО-ПЕДАГОГИЧЕСКОЕ ЗНАЧЕНИЕ ИГРЫ // Глобальный научный потенциал. — 2018. — № 3 (84). — С. 15–19. The article presents the analysis of the socio-pedagogical evaluation of the essence of game in human life. In connection with the introduction of new approaches to the organization of the pedagogical process, active teaching methods, technical innovations, the gaming technology attracts close attention of many researchers. It is shown that the use of games as a method of instruction must be related to the content of education, which includes socially-oriented, teaching, developing, communicative, reflective, psycho-corrective and stimulating functions of self-development that have psychological, pedagogical, intellectual and spiritual effect, and help learners to socialize and adapt to living environment.

Публикация в формате сохранить в файл сохранить в файл сохранить в файл сохранить в файл сохранить в файл сохранить в файл скрыть