Выберите категорию обращения:
Общие вопросы
Отчеты
Рейтинги
Мониторинговый отчёт
Диссертационные советы
Конкурсы
Ввод данных
Структура организаций
Аспирантура
Научное оборудование
Импорт педагогической нагрузки
Журналы и импакт-факторы
Тема обращения:
Описание проблемы:
Введите почтовый адрес:
ИСТИНА
Войти в систему
Регистрация
Интеллектуальная Система Тематического Исследования НАукометрических данных
Главная
Поиск
Статистика
О проекте
Помощь
Journal of Experimental Child Psychology
журнал
Индексирование: ERIH PLUS (1 января 1970 г.-), Scopus (1 января 1970 г.-), JCR (1 января 1970 г.-), Index medicus (1 января 1970 г.-), MEDLINE (1 января 1970 г.-), PubMed (1 января 1970 г.-), Белый список (20 октября 2022 г.-)
Период активности журнала: не указан
Издательство:
Academic Press
Местоположение издательства:
United States
ISSN:
1096-0457, 0022-0965 (Print)
Статьи, опубликованные в журнале
2023
Phonological and orthographic parafoveal processing during silent reading in Russian children and adults
Staroverova Vladislava
,
Lopukhina Anastasiya
,
Zdorova Nina
, Ladinskaya Nina, Vedenina Olga, Goldina Sofya, Kaprielova Anastasiia, Bartseva Ksenia,
Dragoy Olga
в журнале
Journal of Experimental Child Psychology
, издательство
Academic Press
(United States)
, том 226, с. 1-11
DOI
2022
The effect of visual parameters on nonsymbolic numerosity estimation varies depending on the format of stimulus presentation
Kuzmina Y.,
Malykh S.
в журнале
Journal of Experimental Child Psychology
, издательство
Academic Press
(United States)
, том 224, № December
DOI
2022
What children’s number naming errors tell us about early understanding of multidigit numbers
Vasilyeva Marina
,
Laski Elida
,
Veraksa Aleksandr
,
Bukhalenkova Daria
в журнале
Journal of Experimental Child Psychology
, издательство
Academic Press
(United States)
, том 224
DOI
2016
Here, but not there: Cross-national variability of gender effects in arithmetic
Chen Shen
,
Marina Vasilyeva
,
Laski Elida V.
в журнале
Journal of Experimental Child Psychology
, издательство
Academic Press
(United States)
, том 146, с. 50-65
DOI
2015
Corrigendum to ‘‘Exploring interactions between semantic and syntactic processes: The role of animacy in syntactic priming
Marina Vasilyeva
,
Perla B.Gámez a
в журнале
Journal of Experimental Child Psychology
, издательство
Academic Press
(United States)
, том 138, с. 15-30
DOI
2015
Exploring interactions between semantic and syntactic processes: The role of animacy in syntactic priming
Vasilyeva
, M, Gámez, P
в журнале
Journal of Experimental Child Psychology
, издательство
Academic Press
(United States)
, с. 15-30
2015
Re-examining the language account of cross-national differences in number representations
Vasilyeva
, M,
Laski
, E, Ermakova, A,
Lai
,
-F W.
,
Jeong
, Y,
Hachigian &.
,
A
в журнале
Journal of Experimental Child Psychology
, издательство
Academic Press
(United States)
, с. 12-25
2010
Exploring the effects of similarity on mapping spatial relations
Vasilyeva M.
,
Bowers E.
в журнале
Journal of Experimental Child Psychology
, издательство
Academic Press
(United States)
, том 106, с. 221-239
2006
Children’s use of geometric information in mapping tasks
Vasilyeva M.
,
Bowers E.
в журнале
Journal of Experimental Child Psychology
, издательство
Academic Press
(United States)
, том 95, с. 255-277
2002
Solving spatial tasks with unaligned layouts: The difficulty of dealing with conflicting information
Vasilyeva M.
в журнале
Journal of Experimental Child Psychology
, издательство
Academic Press
(United States)
, том 83, с. 291-303